Wolontariat pod Twoją kontrolą! Programy do zarządzania ochotnikami
autor(ka): Soldevelo Social Impact Foundation
Organizacje pozarządowe w Polsce coraz częściej korzystają z niezastąpionej pracy wolontariuszy. Dzięki energii społecznej dziesiątek ochotników, pojawiają się nowe możliwości do pomocy i zrobienia czegoś naprawdę niezwykłego. Dlatego warto sprawić, aby ich praca była jak najbardziej sprawna i skuteczna. Oto kilka programów, które pomogą Wam efektywnie zarządzać ochotnikami.

Wolontariat w Polsce wciąż nie jest jeszcze tak popularny, jak w Europie Zachodniej czy w Stanach Zjednoczonych (zob. też: Międzynarodowi liderzy wolontariatu i filantropii). Dlatego też, kiedy zdobędziemy do naszego projektu nowych ochotników, warto pokazać im nasz profesjonalizm oraz świetne umiejętności organizacyjne. Jeśli ich wspomnienia z wolontariatu będą pozytywne, być może do kolejnego przedsięwzięcia namówią również swoich przyjaciół i znajomych. Pomogą nam w tym specjalnie zaprojektowane aplikacje.

Programy do zarządzania ochotnikami ułatwiają nam przede wszystkim organizację i komunikację. Zawsze będziemy wiedzieć, kto się zapisał na jakiego typu zadanie, a wolontariusze będą mieli przejrzyste informacje na temat tego, gdzie mają być, o której godzinie i co wtedy będą musieli zrobić. Unikniemy dzięki temu nieporozumień, a przy okazji również niepotrzebnych stresów.

Wiele programów tego typu działa również "w chmurze", co pozwoli nam na pracę w terenie i ewentualne zmiany na ostatnią chwilę.

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy na: www.soldevelofoundation.org.

 

organizator: Soldevelo Social Impact Foundation
adres: Aleja Zwycięstwa 96 98, 81-451 Gdynia,
tel.: 690 020 966, e-mail: kontakt@soldevelofoundation.org
www: http://soldevelofoundation.org 
źródło: Soldevelo Social Impact Foundation
data publikacji: 2018-06-07
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!