Przejdź do treści głównej

Ty i Twój newsletter. Jak stworzyć piękny biuletyn [infografika]

autor(ka): Soldevelo Social Impact Foundation
2018-09-20, 04:20
użytkownik
Dzięki tym kilku, bardzo prostym i krótkim zasadom projektowania, będziecie Państwo mogli stworzyć jeszcze lepszy newsletter.

Newsletter to bardzo efektywna metoda reklamowania swojej działalności dla organizacji non-profit. Marketing e-mailowy należy do jednych z najtańszych form reklamy i jest bardzo łatwy do zorganizowania. W internecie możecie Państwo odnaleźć wiele platform i aplikacji, które ułatwiają wysyłanie newsletterów. Informowaliśmy o nich na jednej z poprzednich infografik (zobacz: Ludzie listy piszą... Platformy mailingowe dla organizacji pozarządowych).

Według badań, marketing e-mailowy oferuje lepsze rezultaty niż kampanie prowadzone w social media. Dzięki newsletterom jesteście Państwo w stanie w skuteczny sposób promować swoją markę, jak i też poinformować odbiorców o najnowszych działaniach organizacji. Warto, aby jak najwięcej osób wiedziało o sukcesach, działających projektach czy planach na przyszłość Państwa stowarzyszenia. Jednak aby te treści mogły się do nich przebić, warto zadbać o stronę wizualną newslettera. Dlatego przedstawiamy kilka prostych działań, dzięki którym Państwa biuletyn nabierze nowego światła.

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy na: www.soldevelofoundation.org lub www.facebook.com/soldevelofoundation.


Źródło: Soldevelo Social Impact Foundation
Organizator:

Soldevelo Social Impact Foundation

Adres:

Aleja Zwycięstwa 96 98, 81-451 Gdynia,

Tel.:

690 020 966

E-mail:

kontakt@soldevelofoundation.org

Www:

http://soldevelofoundation.org 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek