Przejdź do treści głównej

Raport IMM: otwieranie klatek w mediach, czyli o „Frankenkurczaku”

autor(ka): Stowarzyszenie "Otwarte Klatki"
2018-07-30, 12:56
użytkownik
Instytut Monitoringu Mediów przygotował niedawno specjalny raport dotyczący obecności i odbioru w mediach jednej z kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Mowa tutaj o kampanii "Frankenkurczak", której celem jest wprowadzenie systemowych zmian w hodowli tzw. brojlerów czyli kur mięsnych.

Raport ten doskonale prezentuje interesujący schemat rozprzestrzeniania się informacji związanych z kampaniami społecznymi w świecie mediów XXI wieku.

Pełen raport


Wiadomość nadesłana przez czytelniczkę/czytelnika portalu www.ngo.pl.

Źródło: Stowarzyszenie "Otwarte Klatki"
Organizator:

Stowarzyszenie "Otwarte Klatki"

Adres:

Artura Grottgera 16 1, 60-758 Poznań, woj. WP

Tel.:

535 169 495

E-mail:

kontakt@otwarteklatki.pl

Www:

http://otwarteklatki.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • media
  • PR, promocja, wizerunek
  • prawa zwierząt