Przejdź do treści głównej

Dobroczynność w okularach VR [infografika]

autor(ka): Soldevelo Social Impact Foundation
2018-07-26, 03:43
użytkownik
Organizacje charytatywne muszą być bardziej kreatywne niż tradycyjne firmy. Niełatwo jest wzbudzić zainteresowanie odbiorców, otworzyć ich serca, jak i portfele. Wirtualna rzeczywistość to doskonała metoda, aby w ciekawy sposób pokazać, czym dana organizacja się zajmuje i dlaczego jest to istotne. W zabieganym świecie nie każdy ma czas, aby zainteresować się danym problemem społecznym. Gogle VR pozwalają odciąć się na chwilę od codzienności i przyjąć zupełnie inny punkt widzenia.

Technologia wirtualnej rzeczywistości, mimo iż jest znana już od dobrych kilku dekad, dopiero w ostatnich latach nabrała prawdziwego rozpędu. Lepszej jakości ekrany, sensory wykrywające ruchy głową, jak i dokładne kontrolery, które pozwalają nam się poruszać w cyfrowym świecie – wszystko to pozwoliło tym urządzeniom dostać się na masowy rynek. Z każdym rokiem technologia VR staje się coraz tańsza, dzięki czemu coraz więcej osób może w zaciszu swojego domostwa przenieść się do rzeczywistości stworzonej za pomocą komputerów.

Gogle VR znakomicie wplotły się w obecny trend marketingowy w postaci “storytellingu”, czyli w streszczeniu, zainteresowania odbiorców swoim produktem poprzez opowiadanie historii. Dzięki wirtualnej rzeczywistości potencjalni klienci nie muszą sobie wyobrażać świata tworzonego przez danego gawędziarza z reklamy – mogą przenieść się wprost do środka jego opowieści.

To, co się sprawdza w reklamach wielkich korporacji, z pewnością powinno zadziałać również w promocji działań charytatywnych. Wiele organizacji międzynarodowych już spróbowało eksperymentu z wirtualną rzeczywistością. Jak się okazało, ich działania spotkały się z dużym odzewem – datki w czasie kampanii z dodatkiem gogli VR były o wiele większe niż zazwyczaj.

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy na: www.soldevelofoundation.org.


Wiadomość nadesłana przez czytelniczkę/czytelnika portalu www.ngo.pl.

Źródło: Soldevelo Social Impact Foundation
Organizator:

Soldevelo Social Impact Foundation

Adres:

Aleja Zwycięstwa 96 98, 81-451 Gdynia,

Tel.:

690 020 966

E-mail:

kontakt@soldevelofoundation.org

Www:

http://soldevelofoundation.org 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • dobroczynność
  • fundusze, fundraising, finansowanie
  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek