Przejdź do treści głównej

SCWO: Poznaj narzędzia online do zarządzania zadaniami i czasem [webinarium portalu ngo.pl]

autor(ka): Renata Niecikowska, ngo.pl
2018-06-08, 10:00
bezpłatne
archiwalne
Aplikacje, zarówno te dostępne online, jak i mobilne, mogą być bardzo dobrym sposobem na usprawnienie codziennych zadań. Właściwie dobrane i odpowiednio wykorzystane nie tylko zaoszczędzą czas i uporządkują pracę, ale także ułatwią komunikację i współpracę w zespole. Zapraszamy na webinarium, dzięki któremu lepiej je poznasz!

Podczas webinarium "Garść praktycznych narzędzi online do zarządzania zadaniami i czasem" będziemy rozmawiać o narzędziach online usprawniających działalność organizacji pozarządowych, między innymi:

  • zarządzanie projektem i zadaniami (Asana, Trello, itp.);
  • zarządzanie czasem i terminami;
  • przechowywanie plików w chmurze i wspólną pracę nad dokumentami;

a także o:

  • przyborniku Google: G-suite;
  • dodatkach do przeglądarek;
  • narzędziach graficznych online;
  • aplikacjach mobilnych do zarządzania czasem i zadaniami.

Zapraszamy na webinarium portalu ngo.pl 13 czerwca (środa) w godz. 12.00-13.15.

Naszym ekspertem będzie Patryk Betcher – Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, specjalista Programu Sektor 3.0 od 2013 r. Zajmuje się od strony administracyjnej i logistycznej organizacją Festiwalu Sektora 3.0 – największego w Polsce technologicznego wydarzenia dla organizacji non profit. Koordynuje Fundusz Sektora 3.0 (program wspierający tworzenie nowych narzędzi online). W ramach przydatnego hobby tworzy projekty graficzne, a inne swoje działania stale usprawnia poprzez wykorzystywanie przydatnych w pracy (i nie tylko) narzędzi internetowych i aplikacji.

Webinarium poprowadzi Agnieszka Koszowska – specjalistka ds. webinariów, konsultantka w firmie Dimpact.

Już dziś zachęcamy do rejestracji:

1. Kliknij li​nk: https://ngopl.clickmeeting.pl/garsc-praktycznych-narzedzi-online-do-codziennego-zarzadzania-zadaniami-i-czasem/register i podaj swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail.

2. Na podany e-mail otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do naszego webinarium. W dniu webinarium kliknij link lub zielone hasło „dołącz” z powyższego e-maila.

Zachęcamy do dołączenia do webinarium kwadrans przed jego rozpoczęciem. Przeprowadzimy wówczas „rozgrzewkę”, podczas której wyjaśnimy zasady korzystania z platformy ClickMeeting (np. w jaki sposób korzystać z czatu, jak rozwiązać problemy z dźwiękiem). Będzie to również okazja, by sprawdzić ustawienia dźwięku w komputerze lub w słuchawkach.

Uwaga: Liczba miejsc podczas webinarium jest ograniczonamoże wziąć w nim udział maksymalnie 100 osób. Decyduje kolejność logowania do pokoju webinaryjnego w dniu webinarium – osoba logująca się jako 101 nie będzie już miała możliwości udziału. Data rejestracji nie ma więc związku z liczbą miejsc.

Jakiego sprzętu potrzebujesz, by wziąć udział w webinarium?

  • Do udziału w webinarium wystarczy komputer z dostępem do Internetu.
  • Nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania. Potrzebna będzie Ci jedynie aktualna i bezpłatna wersja programu Adobe® Flash® Player 11.3 (link tutaj: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/)
  • Jeśli korzystasz z systemu operacyjnego Linuks, to warunkiem udziału w webinarium jest to, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, która ma wbudowany Flash.
  • Jeśli do udziału w webinarium chcesz wykorzystać tablet lub smartfon, zainstaluj bezpłatną aplikację:

    App Store: https://itunes.apple.com/us/app/clickmeeting-online-meetings/id503160300?ls=1&mt=8
    Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.implix.clickmeetingmobile

    Dołączając do webinarium na urządzeniu mobilnym, podaj numer ID, który znajduje się w Twoim mailu potwierdzającym rejestrację.
  • Jeśli korzystasz ze Skype'a, koniecznie wyloguj się na czas udziału w webinarium, gdyż może to być przyczyną zakłóceń w odbiorze.

Serdecznie zapraszamy!

Sprawdź, co to są webinaria i dlaczego warto z nich korzystać.

Webinarium organizowane jest przez portal ngo.pl w ramach:

***

Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych to system bezpłatnego wsparcia dla organizacji pozarządowych działających na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających. Zobacz pełną ofertę na warszawa.ngo.pl/scwo.

Bądź na bieżąco z wydarzeniami SCWO:

 




Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo



Data wydarzenia: 2018-06-13
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 1 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • innowacje
  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek
  • profesjonalizacja, podnoszenie kwalifikacji
  • zarządzanie