Przejdź do treści głównej

CRM dla organizacji non-profit [infografika]

autor(ka): Soldevelo Social Impact Foundation
2018-05-24, 03:09
użytkownik
Z każdym rokiem organizacje pozarządowe w Polsce stają się coraz bardziej profesjonalne. Dlatego wiele z nich zaczyna również używać oprogramowania, które dotychczas kojarzyło się wyłącznie ze światem biznesu. CRM, czyli platforma do zarządzania relacjami z klientami całkowicie zmieni sposób, w jaki komunikujecie się ze swoimi darczyńcami.

Dzięki oprogramowaniu typu CRM możemy m.in. tworzyć bazy danych na temat osób, które wspierają naszą organizację. Dlaczego jest to takie ważne? Pozwala to nam poznać ich nieco lepiej, dowiedzieć się o nich kilku wartościowych informacji. Dzięki temu nasze relacje z darczyńcami mogą wejść na zupełnie nowy poziom. Na przykład maile, które wyślemy do nich z prośbą o donację, staną się bardziej osobiste. Będą przemawiały nie do anonimowego odbiorcy, leczy do jednej, konkretnej osoby. Sprawi to, iż darczyńcy poczują większą więź z naszą organizacją, co może także przełożyć się na większą szczodrość.

Fundraising, aby być skuteczny, musi korzystać z jak najlepszych narzędzi marketingowych. Nie bądź w tyle za wielkimi fundacjami i samemu zobacz, co oprogramowanie typu CRM może zrobić dla Ciebie.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy na www.soldevelofoundation.org.

 


Wiadomość nadesłana przez czytelniczkę/czytelnika portalu www.ngo.pl.

Źródło: Soldevelo Social Impact Foundation
Organizator:

Soldevelo Social Impact Foundation

Adres:

Aleja Zwycięstwa 96 98, 81-451 Gdynia,

Tel.:

690 020 966

E-mail:

kontakt@soldevelofoundation.org

Www:

http://soldevelofoundation.org 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 2 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek
  • profesjonalizacja, podnoszenie kwalifikacji