Przejdź do treści głównej

Premiera serialu "Cafe NGO"

autor(ka): Organizatorzy
2018-03-09, 13:47
użytkownik
W Gdańsku powstaje wyjątkowy serial fabularny. To pierwszy tego typu serial w Polsce, który będzie promował działalność organizacji społecznych i pasję pomagania!

 

Fabuła zawiera wątki bliskie większości młodych ludzi - historie związane ze studiami, pracą, historie miłosne. Jednak tym, co najbardziej łączy tę grupę przyjaciół, jest pasja pomagania innym ludziom. Oprócz studiów, czy pracy zawodowej, każde z nich angażuje się w działalność różnych organizacji pozarządowych - fundacji, stowarzyszeń itp…

Nie zabraknie także drobnych intryg oraz nagłych zwrotów akcji. W każdym odcinku pojawi się też ciekawa akcja społeczna (lub pomysł na nią). Nierzadko bohaterami odcinka będą prawdziwi przedstawiciele sektora NGO! Będzie to doskonała okazja do przedstawienia ciekawej idei w ramach fabuły serialu. Aktorami pojawiającymi się w serialu będą także profesjonalni artyści, osoby znane.

Główna akcja fabuły toczy się w Gdańsku. W serialu będziemy mogli zobaczyć charakterystyczne miejsca tego miasta. Filmowa kawiarnia społeczna “Cafe NGO” jest kultowym miejscem spotkań lokalnej społeczności. W tym - głównych bohaterów serialu – grupy przyjaciół, młodych ludzi zaangażowanych społecznie.

Co ciekawe, filmową kawiarnią będzie tak naprawdę So Stay Hotel - miejsce bezpośrednio realizujące misję społeczną, a konkretnie - ideę społecznej odpowiedzialności biznesu.

Oprócz walorów typowo rozrywkowych, serial będzie dla młodych ludzi naturalnym wzorcem angażowania się w aktywności społeczne, kulturalne, oraz wolontariat.


Źródło: informacja nadesłana
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • media
  • media społecznościowe
  • PR, promocja, wizerunek
  • społeczeństwo obywatelskie