Przejdź do treści głównej

Zaopiekuj się profilem Twojej organizacji w bazy.ngo.pl. Wygraj wydawnictwa i gadżety ngo.pl!

autor(ka): Wojtek Lipiński, bazy.ngo.pl
2017-09-20, 12:27
archiwalne
Dane Twojej organizacji w bazie organizacji pozarządowych nie są aktualne? Nie martw się. Możesz łatwo je zmienić. Zapraszamy do korzystania z nowej usługi portalu ngo.pl - zarządzania profilem organizacji w bazie organizacji pozarządowych bazy.ngo.pl.

Bazy.ngo.pl to najpopularniejsze źródło wiedzy o stowarzyszeniach i fundacjach. Codziennie kilka tysięcy internautów szuka tu informacji. Wśród nich – potencjalni sponsorzy, grantodawcy, podatnicy chcący przekazać darowiznę lub 1% podatku, dziennikarze, wolontariusze poszukujący miejsca do działania. Aktualne informacje w bazie uwiarygodniają działalność organizacji oraz odpowiadają na wymóg jawności działań stowarzyszeń i fundacji.

Profile organizacji w bazy.ngo.pl mają stale wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google.

Jeśli ktoś szuka Twojej organizacji w Internecie – na pewno trafi do bazy.ngo.pl. Od Ciebie zależy, jakie informacje tutaj znajdzie. Daj się poznać z jak najlepszej strony – zostań administratorem/administratorką profilu Twojej organizacji i dbaj o jego zawartość!

Wśród osób, które zaopiekują się profilami swoich organizacji do końca września 2017 r. rozlosujemy nagrody: wydawnictwa i gadżety ngo.pl.

Jak zaopiekować się profilem swojej organizacji przeczytasz tutaj.

O korzyściach z aktualizowania danych w profilu przeczytasz tutaj.


Data wydarzenia: od 2017-09-19 do 2017-09-30
Organizator:

Stowarzyszenie Klon/Jawor

Adres:

Szpitalna 5 5, 00-031 Warszawa-Śródmieście, woj. mazowieckie

Tel.:

22 828 91 28

Faks:

22 828 91 29

E-mail:

klon@klon.org.pl

Www:

http://www.klon.org.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 2 1

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • PR, promocja, wizerunek