Przejdź do treści głównej

Gala Finałowa Kampanii Piękna bo Zdrowa [relacja]

autor(ka): Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości
2017-03-08, 12:21
użytkownik
W środę, 1 marca, w Teatrze Palladium, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca VIII edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Jej inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od dziesięciu lat zwraca uwagę na problem chorób ginekologicznych kobiet.

W trakcie uroczystości wręczono statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w popularyzację głównej idei kampanii, jaką jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych, regularnych badań ginekologicznych.

Uroczystą galę poprowadziła Ewa Wojciechowska, dziennikarka magazynów lifestylowych i Mateusz Hładki, dziennikarz TVN. Obecne były ambasadorki tegorocznej kampanii: Anita Sokołowska, Paulina Chruściel i Anna Kalczyńska, które wspólnie z Idą Karpińską, autorką kampanii „Piękna bo Zdrowa” i założycielką Kwiatu Kobiecości wręczały wyróżnienia.

W bieżącym roku organizacja obchodzi 10-lecie swojej działalności na rzecz kobiet, dlatego gala była idealną okazją do wręczenia jej inicjatorce przez Krzysztofa Gojdzia, który wspiera wszelkie akcje propagowane przez fundację. Muzyczną gwiazdą wieczoru był zespół Blue Cafe.

Tegoroczna edycja ogólnopolskiej kampanii odbyła się pod hasłem - „Wpadnij na przegląd do ginekologa” i była nawiązaniem do koncepcji przeglądu samochodu. Zaangażowały się w nią znane i lubiane gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska. W sesji zdjęciowej do materiałów promocyjnych kampanii wziął udział dr n. med. Andrzej Nowakowski – specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii oraz ginekologii onkologicznej. Zwracał on szczególną uwagę na szczoteczkę cytologiczną, niezbędną do poprawnego badania ginekologicznego. Zdjęcia ambasadorkom wykonał znany fotograf gwiazd Jacek Poremba. Organizacja po raz pierwszy zaprosiła do współpracy markę Fiat. Stylowy Fiat 500 cabrio idealnie wpisał się w koncepcję kreacji, którą przygotował zespół Kwiatu Kobiecości.

Ida Karpińska, prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, podczas trwania gali podsumowującej kampanię wręczała Partnerom statuetki Kwiatu Kobiecości - z kwiatkiem, który jest symbolem raka szyjki macicy w Polsce i dziękowała wszystkim za wielkie zaangażowanie w akcję:

„Już od kilku lat nasza uroczysta gala jest idealną okazją by chociaż na chwilę zwyczajnie – zatrzymać się i zastanowić, co tak naprawdę jest w życiu najważniejsze. Okazja o tyle szczególna, iż na widowni siedzą ludzie o pięknych sercach, wspaniałych intencjach, którzy z moją organizacją są od lat i wiedzą, co znaczy – być odpowiedzialnym. Dziękuję Wam za tę odpowiedzialność, bo dzięki niej, mogę ratować coś absolutnie świętego – życie. Proszę sobie wyobrazić, iż tylko podczas inauguracji naszej kampanii „Piękna bo Zdrowa” na Placu Defilad pod Kinoteką, 30 kobiet spośród 300 przebadanych otrzymało czerwone światło: uwaga, coś jest bardzo nie w porządku! 30 kobiet! Pozwolę sobie w ich imieniu pokłonić się wszystkim Partnerom akcji – to Wy uratowaliście te kobiety!” – powiedziała podczas uroczystego wieczoru Ida Karpińska.

Tegoroczna odsłona kampanii miała wyjątkowy start. W dniach 21-22 stycznia, w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, Pałac Kultury i Nauki podświetlony został na czerwono (kolor raka szyjki macicy w Polsce) a Kwiat Kobiecości wspólnie z Centrum Medycznym POLMED S.A zorganizował wyjątkową inaugurację kampanii. Tylko podczas weekendu pobranych zostało ponad 300 bezpłatnych cytologii! Specjalny cytobus do tego celu został wypożyczony przez Centrum Onkologii w Bydgoszczy. W tym samym czasie warszawska Kinoteka razem z Kwiatem Kobiecości zaprosiła kobiety do specjalnie zaaranżowanego miasteczka kobiet, gdzie każda kobieta mogła zasięgnąć rad lekarzy ekspertów z dziedziny ginekologii i ginekologii onkologicznej, zadbać o swoją urodę i wziąć udział w konkursach. Ponadto przed każdym seansem filmowym został wyemitowany spot kampanii.

Piękna bo Zdrowa – misja kampanii

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości, wystartowała 21 stycznia 2016 roku. Jej celem było zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. W ramach kampanii ukazało się wiele artykułów merytorycznych m.in. w magazynach wydawnictwa Bauer: Tina, Olivia, Świat Kobiety, Naj, Kobieta i Życie, magazynie Zdrowie, M jak Mama, Dziewczyny Trenują, O czym lekarze ci nie powiedzą, Moda na Zdrowie, Świat Zdrowia, Moje Zdrowie, Dobra Mama, Zdrowie z Wyboru, Wesele, Wróżka, Beauty Mission, Gazeta Wyborcza oraz na wielu portalach internetowych m.in. w Wirtualnej Polsce, abcZdrowie.pl, kafeteria.pl, mjakmama.pl, poradnikzdrowie.pl, naszemiasto.pl, mp.pl, zwrotnikraka.pl, planetakobiet.pl, portalemedyczne.pl, kliknijwzdrowie.pl, nieplodnirazem.pl, mamadu.pl.


Wiadomość nadesłana przez czytelniczkę/czytelnika portalu www.ngo.pl.

Źródło: Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości
Organizator:

Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości

Adres:

Perzyńskiego 14, 01-883 Warszawa-Bielany, woj. mazowieckie

Tel.:

22 832 24 06

E-mail:

biuro@kwiatkobiecosci.pl

Www:

http://www.kwiatkobiecosci.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • kobiety
  • ochrona zdrowia